**** ^.^ ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLALLAH HIBARAKATU ^.^ WELCOME TO MY BLOG ^.^ THIS STORY IS ABOUT ME ^.^ ITS ABOUT MY LIFE ^.^****

Sunday, November 13, 2011

Disney lanG!!bak kata muna~

salam ukhwah..

aku sangat-sangatla jeles tengok pic reunion ni coz aku tak leyh pergi..kempunan aku nak jumpe memenbe


finally lepas jugak la rindu aku kat membe2 mana taknya aku duk terperap je kat rumah ni bosan kot..reunion pun tak leyh nak join coz aku kat langkawi lagi..

thank to muna kerana menjemput aku nak jenjalan heheh

aku pergi mana je pon
taiping>chepor>simpang pulai>ipoh parade>gunung lang>chepor>taiping...haha

rasa macam pusing satu ipoh je..muna penat tak drive??hehe kesian kat kau dengan tak tau jalan nya sesat bagai..lain kali bawak map lerh tak pon pasang gps sonang sikit

first of all nya pergi bbq..aku dapat infopun samar-samar je..yang aku tau nak ikut je haha aku tak tau pun buat kat sungai tu tidak aku dah spare part awal-awal baju..waa nak mandi..tak apa tak dapat mandi kat chepor aku mandi kat air itam cukup!dekat je dengan rumah aku ni..



muna.sue.saad.aznie.alia.and adiknya aznie..

syok je layan budak-budak tu mandi..sue lagi melayan sampai dia pun nak terjun sekali..tak apa sue jom mandi sungai dekat rumah aku ni..nanti kempunan pulak heheh

then balik pergi tidur kat rumah alin..kalut deh nak pergi simpang pulai sebab tak tau jalan parah cenggini dah la malam..alhamdulillah selamat sampai..

thanks to alina annas tuan rumah kerana menyambut kedatangan kami dengan baik hati heheh


esoknya pergi gunung lang..before tu singgah parade dulu hantar ili dengan member dia mira

kat rumah alin before gerak..full kereta hoho

dengan ili..lepas rindu kat kau ilii


singgah parade jumpa ayan.montel.yuni.izan.radin.am..ala pic radin tak ada mana la dia pergi time ni..





kejap je singgah parade sementara tunggu membe alin..jumpa2 diorang then terbang pergi gunung lang


cantikk!!best ar jalan-jalan..tenang..aman..damai..udara yang segar cecehh siapa yang nak mencari ketenangan boleh la kowt ke sini heheh and orang yang nak dating memang syok..

ada pasangan pengantin buat photoshot lagi kat sini..dia punya pemandangan cantik kowt kitorang pun apa lagi photoshot jugak lah
















tata gunung lang heheh~

apa kata lepas nih pergi cameron ke genting ke wowowo syok uh..heheh cuti kena dimanfaatkan dengan benda berfaedah..duit pun banyak la melabur..nasib la aku ada income orait lar nak jenjalan ni..hehe

best!!syok..thank to all..terutamanya muna yang penat lelah memandu.sue.hanim.alin as a tour guide ke gunung lang hehee.aznie.alia ke chepor

dats all honeymoon kali ni..honeymoon langkawi tergendala nak tulis entry dek kerana syok honeymoon dengan membe hehe

jazakallahuhairan kasiro..

wasalam~




1 comments:

ayiel said...

hahaha penat t0ksah cakap la!!!
aku lagi banyak penat sesat drpd penat drive!haha

Post a Comment

 
© Copyright 2035 ++AkU pUnyA stOrY++
Theme by alynz